Nieuwsbrief Januari 2021

Beste leden,

De eerste nieuwsbrief van het nieuwe jaar! Het nieuwe bestuur is verkozen op de alv op 16 december jl. Graag willen wij jullie informeren over de nieuwe bestuursleden. Er is een filmpje meegezonden waarin zij zichzelf introduceren. De taken moeten nog verdeeld worden, maar wij willen jullie wel laten weten dat wij al wel gestart zijn met onze werkzaamheden. Wij willen bereikbaar zijn voor alle leden. Ook wanneer wij op de manege zijn kun je ons aanspreken wanneer je ergens vragen over hebt.

Mailadres van het bestuur blijft hetzelfde; paardensportverenigingwinnetou@live.nl

Van een aantal leden hebben we gehoord dat het soms lastig is om te plannen wanneer je kan komen rijden / mennen met je eigen paard / pony op de manege, hiervoor is een whatsapp groep aangemaakt en wij willen graag het volgende gaan introduceren.
Fello dit is een app die een ieder kan downloaden en je kunt hier inloggen, dit is een online agenda en hierin heb je gelijk een overzicht wanneer de bak nog vrij is. Wanneer iedereen hier is voor aangemeld kan de agenda pas in gebruik worden genomen. De link zal in de app worden geplaatst.
Vanaf 12 januari zal deze app gebruikt worden voor het gebruik maken van de bak. De whatsapp is dan voor de overige informatie.

Zorg ervoor dat ook na het vrij rijden/ los laten van je paard/pony de mest uit de bak wordt gehaald en dat de opzadelruimte is aangeveegd, als we dit met elkaar netjes houden dan blijft het ook netjes! 🙂

Activiteiten Commissie:
Deze commissie is uitgebreid met aantal nieuwe leden: Ilse Bos, Sharon Brink, Lisanne Brink, Nadia Julsing, Miriam van Til, Danielle Ypma & Loraine Schut. Tijdens de foto shoot is er gevraagd aan de leden om leuke activiteiten te bedenken, hiervan is een hele lijst gemaakt met leuke activiteiten. Helaas door de maatregelen kan dit (nog) niet plaatsvinden. In een volgende nieuwsbrief zal ook een agenda met activiteiten worden geplaatst.
Volg ons op facebook, hierop worden ook alle activiteiten vermeld.
Zij zijn bereikbaar via : activiteitencommissie2@gmail.com

Coronamaatregelen:
Deze blijven nog van kracht en wij hopen dat dit halverwege januari zal gaan veranderen zodat iedereen weer kan gaan lessen.
Gelukkig zijn er door de AC een aantal dagen aangeboden voor de leden die een paard huren om toch even te kunnen rijden.

Pietershoeve:
Deze maand zal er een overleg plaatsvinden met het nieuwe bestuur van Winnetou, we houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Het Bestuur,
Ellouise Sybenga